"גורו"? סה"כ עוד כת מיסטית בהתהוות

יש מספיק מהמרים בשוק ההון שמוכנים ללכת אחרי דמות מובילה , ולא חשוב מי מוביל אותם. בתקופה כזאת שכל מי שהיה כותב פוטים כל תחילת חודש היה מרוויח לאורך התקופה ממתי שהוקם האתר עד היום.

יש עוד המון כאלו שחקנים באתרים ושמות שונים, 1:10 מצליח רצף כזה של כתיבות פוטים במהלך עליות ממושך.
אם רצף ההצלחה (שהוא מזל טהור 1:10 מהמרים מצליח) משולב התקשורת ודרך שכנוע יעילה , נוצר "גורו" ואז יש לו כבר מספיק מאמינים שסולחים לו אפילו אם יפסידו הון.

הוא יכול להפגין גדולה, במידה ויבלום את ההפיכה של עצמו ל"גורו" מיסטי בלתי מנוצח. ויורה לכל מאמיניו להפסיק מיידית לקחת סיכונים ולעבור אך ורק להשקעה סולידית חסרת סיכונים.

אם יעשה זאת גם אני מוכן להלל אותו שאדם פשוט וישר.

כל עוד משתמשים בהילה מסביבו כדי לשכנע משקיעים חסרי נסיון לכתוב אופציות ולהמר באופציות ושורטים, אני לא אביע הישתאות או כל תגובה מתרשמת ממנו.(ואני לא טוען שהוא יוצר את הסחף המהמר המיסטי הזה. יתכן שיש מסביבו אנשים שמנצלים את המצב שנוצר לדחיפת שיווק אגרסיבי של אופציות)

גם על ארי קרישנה אמרו כל מאמיניו שהוא זהב טהור…..

רגע לפני ששמו קץ לחייהם ונטלו מנת יתר של קוקאין.

יכול להיות שכוונתו טובה, אבל כל הערצה עיוורת בסגנון כת מיסטית היא דבר מסוכן מאוד. בפרט כאשר מציפים את התקשורת בתגובות שיוצרות הילה של אל לאדם פשוט.

וזה בלי קשר להשקעות ושוק ההון ומשחקי מעוף.

הוא יכול לפתוח תיק ווירטואלי בכל אתר כלכלי (גלוב/ביזפורטל/דהמרקר), ולאפשר לכולנו לראות איך הוא מרוויח 10% בחודש, ואז לאף אחד לא תהיה אפשרות להתווכח על הצלחותיו.

בטוח שהאתרים יסכימו לשתף פעולה ולהציג את התיק באופן רציף.

אם לא יעשה זאת הייתי חושד בו שהוא מנסה להסתיר כשלים באסטרטגיה, ע"י שימוש במערכת תיעוד לא אובייקטיבית של פעולותיו. למשל דיווח על עיסקה של 100K כתיבת אופציה ביום בו לא נכתבה בכלל האופציה המדווחת.

אבל אם אין לו מה להסתיר – למה שלא יציג תיק ווירטואלי מתואם למסחר, באחד האתרים?  הרי ממילא אינו לוקח תשלום על השתתפות באתר שלו.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה